Prekių grąžinimo sąlygos

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios prekių grąžinimo taisyklės nustato Pirkėjo teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties, prekių grąžinimo sąlygas, terminus ir tvarką, vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

1.2. Prekių grąžinimo sąlygos taikomos visiems vartotojams (fiziniams asmenims), kurie perka prekes nuotoliniu būdu – internetinėje parduotuvėje.


2. Teisė atsisakyti sutarties ir grąžinti prekes

2.1. Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties, atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinti prekes per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos, kaip numatyta Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse.

2.2. Norėdamas pasinaudoti šia teise, Pirkėjas privalo apie tai raštu informuoti Pardavėją el. paštu arba per savo paskyrą svetainėje, pateikdamas aiškų pareiškimą apie sprendimą atsisakyti sutarties.

2.3. Grąžinamos prekės turi būti:

  • nepažeistos ir nesugadintos,

  • nenaudotos ir nepraradusios prekinės išvaizdos (su etiketėmis, nepažeista pakuote),

  • tos pačios komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas.

2.4. Pirkėjas atsako už prekių vertės sumažėjimą, jei prekės buvo naudotos kitais nei būtinumo jas patikrinti tikslais.


3. Prekių grąžinimo tvarka

3.1. Grąžinant prekes, būtina pateikti:

  • pirkimo įrodymą (sąskaitą faktūrą ar užsakymo numerį),

  • laisvos formos prašymą arba Pardavėjo pateiktą grąžinimo formą.

3.2. Pirkėjas prekes grąžina savo sąskaita, nebent prekės buvo gautos nekokybiškos arba ne tos, kurios buvo užsakytos.

3.3. Pardavėjas, gavęs grąžintas prekes ir įvertinęs jų būklę, ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų, grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus. Pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jei grąžinamos visos prekės ir jei buvo pasirinktas standartinis pristatymo būdas.


4. Prekės, kurios nėra grąžinamos

4.1. Negalima grąžinti šių prekių (pagal LR CK 6.228(10) straipsnį):

  • greitai gendančių ar trumpalaikio vartojimo prekių;

  • supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir nebetinka grąžinti dėl higienos ar sveikatos apsaugos priežasčių (pvz.: ausinės, higienos reikmenys ir pan.);

  • prekių, kurios buvo specialiai pritaikytos Pirkėjo individualiems poreikiams.


5. Nekokybiškų ar sugadintų prekių grąžinimas

5.1. Jeigu Pirkėjui buvo pristatytos nekokybiškos, brokuotos ar transportavimo metu sugadintos prekės, Pardavėjas įsipareigoja savo sąskaita pakeisti jas naujomis arba grąžinti pinigus.

 

5.2. Tokiu atveju Pirkėjas turi nedelsdamas (bet ne vėliau kaip per 3 d. d. nuo prekių gavimo) informuoti Pardavėją el. paštu, pridėdamas nuotraukas ir aprašymą.